Niin tuota noin... En oo pyöräilly tänään ko vaan jtn 35-kilsaa ja kävellyt varmaan 5.. :D

Mentiin Rapen kans pyörällä kylälle ja kierrettiin elukkapuisto :D Kivaa oli.

Ja sit me käytiin kevätmessuilla, mut siellä ei oikein ollut mitään.. Ja ko mulla ei ollu ees ku aika vähän rahaa, nii seki vaikutti..

Mut sit me käytiin pizzalla ja öö hmm... ja kierreltiin siellä.. Aika kiva ko aattelee et aamupäivällä joskus yhentoista aikaan lähettiin ja takasi tulin jotain puol kuus.. :D

Mut mä olin siel kyllä aika viisaalla päällä.. Ko siel lensi kaks jtn lintua, jotka oli vissiin harakoita, niin mä vaan:"Korppeja! Ei, ko Harakoita! Ei ko Västäräkkejä!" Ja ko en ollenkaa aatellu et minkä kokosia Västäräkit on, niin kumpikin repes (Minä ja Rappe) ko tajuttiin mitä mä olin sanonu.. Sanoin mä jotain muutakin aika jänskää, mut en muista mitä..

Nooh, kivaa kuites oli :D

Nyt sit menee hermot tuon mesen kans, ko se vammaa koko ajan..! ._.' Ärsyttää!! :( Se on ihan tyhmä ja ko tää kone ei suostu lataamaan sitä liveä niin... Että pikkusen ärsyttää vaan...

Ja sit Pikkuveli tossa vieres valittaa, ko se ei osaa pelata jotain peliä...

Ja kaiken lisäksi huomenna kuviksen koe ja en oo lukenu yhtään niin ._.' Njääh.. Ja ko en osaa yhtään niitä juttuja.. Ne on vaikeita.. Mä en tajuu miks jostain kuviksesta pitää piettää koe!?

Nooh, ainoo valopilkku ensviikolle on vappu ja se ko Riippis tulee meille <3