Oli tylsää, joten teinpäs tässä sitten blogin :D Ja tänne pitäis vielä jaksaa kirjoittaakki ._.' Miten lie onnistunee...? Mut joo...

Koulussa oli normaali päivä, paitsi että myöhästyin... :D Vaan tunnin... Mut ei kai se haittaa...? Eihän?! Ei ainakaan mua.. :D Sit kerkesin käyä kaupassakin kivasti, ennen koulun alkua ^^ Eikä tarvinnu äikän tunnille mennä. Sit oliki tylsää... Paitsi ko meillä oli fysiikan koe ._.' Se meni kuiteski ihan perseelleen! Ärsyttävää.. Mut minkä mä sille voin että en osaa?! Ja ei se kuulu muille jos en osaa :P Mun ongelma.

Muuten olikin tylsä päivä.. Kotona olin.. Ja hmm... mä en muista mitä oon tehny! Olin kotona ja.. ja... en tiedä... Sama se.. Ketään tuskin edes kiinnostais, et mitä mä teen.. Mut joo... Eips tässä muuta... Kirjoittelen joskus lisää... Jos jaksan... Mitään en lupaa!

Ja nyt loppuillan vietin koneella mesessä :D