Joo'o, niin se on. Minun ei yksinkertaisesti anneta nukkua! ._.' Minäparka... Aamulla Matti soittaa mulle ja herättää ja sit äsken Eedit soittaa mulle ja herättää... Minua ei todennäköisesti ole tarkoitettu nukkumaan..

Äsken oli hirvee kaatosade ja ukonilma.. Ja tuntu et se meni aivan tuosta mejän talon yläpuolelta.. ;D Mä tykkään ukonilmoista ^^

Hmm.. Tänään mä olen.. nukkunut. Ja leivoin pannareita, mut niistä tuli melko mielenkiintoisia... NE ON IHAN KOVIA! xD Minäparka... En enää ikinä leivo yhtään mitään.

Sit mä oon tänään pelannu pleikkarilla.. Ja se oli todella uuvuttavaa joten menin nukkumaan, kunnes Eedit soitti minulle... Voi hemelutti, että mulla väsyttää!! ._.'

Sit mulla on ollu tänään pää kipee, mulla on oikeestaan aina pää kipee ennen ukkosta, mut siltiki mä tykkään siitä ilmasta :D Se on vaan jotenki kiva ^^

Ulkona on ihanan lämmin ilma ja aarinkoki paisto <3 Ihanaa kun tulee kesä! Ja kun koulu loppuu ja kaikkee!! Ihanaaaaaaaaaaaa!