Oli ihan perusmaanantai.. :D Kaikki oli ekalla tunnilla ihan tööt, ko kaikki oli väsyneitä (Oli matikkaa) Ja se ope ei ees hermonnu meille kovin paljoa, ko oltiin niin kiltisti ^^

Mutta ko mä en ollu siel koko tuntia, sillä mulla oli Kulttuuri-agentti-kokous, mut mä myöhästyin sieltä about puoli tuntia.. :)

Mä en osaa nykyään olla enää missään ajoissa, paitsi.. No koulussa tuun tunneille aika hyvin ajoissa ^^ Mut tänään meinasin myöhästyä kässältä, kun olin laittamassa takkia naulakkoon ja opettaja ei huomannu mua ja oli sulkemassa ovee, nii mä vaan äkkiä sit ninjasin itteni sinne luokkaan :D

Nii se Kulttuuri-agentti-juttu oli melko tylsä.. Mut mä kulutin siel kyllä melkein kaks tuntia :D Kun me jäätiin muutaman tyypin kans kittaamaan puoleksi tunniksi kaakaota ja käveltiin kouluun hitaasti, ja oltais me oikeesti keretty, mut ko hiasteltiin nii ei tarvinnu mennä sinne tunnille ^^

Eikä kyllä se yhtään haitannut, sillä se ope on melko ärsyttävä.. Eikä kässä oo muutenkaa kovin kivaa....

Nooh... Kässällä mä virkkasin... Tai no ko me tehtiin semmoset pitsit, nii mä teen siihen mun pitsin reunaan semmosta nirkkoa, en jaksa vaivautua selitäämään mitä se on, koska kukaan ei kuitenkaan ymmärtäis, et mitä mä sönkkään...

Sit viimesillä (Eli kaks viimestä) oli kuvista ^^ Ja meillä oli koe ;_; Se oli melko helppo.. Joitaki asioita en osannu :D Mut ei kai se haittaa :D

Sit viimesellä kuviksentunnilla mejän luokassa kävi yks Akseli heilumassa ja se otti kuvia.. Sai meikästä vissiin (ainaki) yhen aika kaaheen kuvan... Taih.. Eihän musta kyllä saakkaa ko vaan ihan hirveitä kuvia... ._.'

Mut joo... Eips tässä muuta oo tapahtunu..

Koulun jälkeen kävelin kylälle, ostin jäätelön jne. Että tämmönen päivä tässä :D Eips muuta ;D

Lisäilen jos jtn tapahtuu. Mut en usko että mitään tapahtuu..... ._.' Elämäni on tylsää....