Mulla on hikka ja se ahdistelee minua ;|

Elikkä siis, tänään oli aika kiva päivä :D Vaikka ei sinänsä mitään tapahtunu, mut kuites nauroin aika paljon :D

Aamulla oli tarkoitus lukea historian kokeeseen, ja laitoin eilen illalla kellonkin soimaan kuudelta, mutta en herännyt Tai heräsin, mutta en reagoinut. Kellon soittoon.. Ja loppujen lopuks heräsin sit 07:20... Tuli vähän kiire...

Ekalla tunnilla oli hmm.... Mitäköhän meillä oli... Olisko ollu Ruottia.. :D Mut se oli melko tylsää.. :) Mut kerranki olin kaikki läksyt tehny ^^ Mikä on ruotsista sinänsä aika harvinaista :D

Sit seuraavalla tunnilla oli äikkää... Oltiin koko tunti Kk:ssa (Konekirjoitus luokassa) ku me ollaan tekemässä yhteen tarinaan päätöstä.. Mut mä en oo tehny sitä paljo yhtään... :D Tai.. Se on ainaki ihan kesken :) Ei kai se haittaa..? ^^'

Sit kolmannella, eli matikantunnilla, meillä oli se hissankoe.. Ja se oli aika vaikee.... En oikein osannut.. ._. Ja sit lopuksi nukuin puoli tuntia, siitä tunnista ^^

Kolme viimestä oli kotsaa.. Tehtiin munkkeja ;D Ja niistä tuli oikeestaan ihan hyviä.. Mut viimenen tunti oli rasittava.. Me syötiin niitä munkkeja joita oltiin tehty ja juotiin simaa, ja sit ku oltiin juotu/syöty, piti alkaa kuuntelemaan jtn ihme teoriaa ko enskerralla on koe. Nooh, mä ja Eedit aletaan kirjoitteleen kaikkee järkevää yhelle lapulle. Sit ku tuli puhetta Anoreksiasta, Eedit vaan alko; "Mulla on anoreksia! Mää oon hirveen läski!" Mä:"Ethän oo!" Se:"Oonhan! Mää oon oikee pulla!" Mä:"Jos sää oot pulla, nii mä oon päärynä!" Eedit:"Et oo päärynä!" Mä:"Olenhan! Tai en sittekää, mää oon sämpylä!" Eedit:"Ai ootko sä yhtä pitkäki?!" Ja sit me keksittiin et ko mejän ryhmässä oli kaks poikaaki, et toinen on banaani ja toinen on porkkana! xD Kunnolla naurettiin... :)

Ja viimesellä välkällä oli myös karua, mä istuin yhen Hennan sylissä, ko ei ollu istumapaikkoja muualla ja Marjut istu viel mun sylissä, ja yhtäkkiä sit joku tulee en muista kuka Ja työntää meijät nurin sinne lattialle. Mä ja Marjut sit sinne lennettiin oikein kunnolla! Sit vähän ajan päästä; Mä istun uudestaan Hennan sylissä ja Marjut istuu mun vieressä Eeditin sylissä, sit joku tulee Marjutin toiselta puolelta ja ottaa mun lippiksen! Mä silleen niinku 'hyökkään' siitä yhtään ajattelematta tekemisiäni suoraan Marjutin päälle ja huudan oikein isoon ääneen tarkoittaen lippistä :"MINUUN!!!" ja me kaadutaan päällekkäin sinne toiselle puolen lattiaa! Kumpiki täysiä vaan nauraa siinä xD Ja tyypit sano että se näytti siltä, et mä olisin Marjutille tehny silleen et huutanu sille et se on mun ;D Marjut siis. Sainpahan kuitenki lippiksen takasi <3

Jee, huomenna keskiviikko! ^^ Riippis tulee meille!! <3 <3 Ja sit huomenna on vappu-juhla koulussa ^^ Mut harmittaa, ko mä en saanu mekkoa, ku aijoin pukeutua prinsessaksi... ;'|

Yrittäkää saada selvää epäselvistä selityksistäni! ^^