Mulla oksettaa.. Tulin just pizzalta.. ._.' Nooh... ei voi mitään..

Tänään  oli tooosi tylsä päivä... Ja ko piti mennä vieläpä kouluun niin... Ja ko eilen aloin joskus yhen aikoihin nukkumaan niin väsyttääki ihan hirveesti :3

Ja sit mulla ärsyttää sekin, et mulla piti raahata laukkua joka oli ihan täynnä, vaikka en olis oikeesti tarvinu tälle päivälle mitään kirjoja.. Ko ei tehty mitään järkeenkäypää koko päivänä...

Ekalla oli äikkää ja oltiin KK-luokassa ja sain sen kirjoitelman valmiiks ^^ Ja sitten ööääöö... Meillä oli ekalla palo-harjoitus, siis et jos syttyy tulipalo, et mitä pitää tehä jne.. Ja se oli melko tylsää ._.'

Sit toisella tunnilla oli uskontoa, mut se meni siihen, ko sinne koululle tuli joku Käsikellonsoittokonsertti. Ja se oli ihan kiva ^^ Ja siel oli soittamassa yks toooosi söpö tyyppi, jota kuolattiin kaverin kans ^^ Ja se katto meitä söpösti, ko mentiin ihan siihen eturiviin istumaan ;D

Sit oli fysiikkaa, joka oli luonnollisesti tylsää... Saatiin muuten kokeet! Sain siitä 8! Joka on ihme, koska en osannut sitä ;D Sit toisella fyssantunnilla oltiin koneella :3

Sit bilsalla, toiset katto jotain videoa ja minä nukuin. Nukuin siis koko tunnin ;D Opettaja tykkäs varmasti ihan hirveesti... Mutta samapa tuo.. Olin vain väsynyt, ja sitäpaitsi, se opeki melkein nukahti :P

Viimesellä oli hissaa... Ja me mentiin sillon saliin kattomaan jotain digikuvisryhmäläisten videoita :D Siel oli kivaa ;D

Ja sit koulun jälkeen kävelin ässään (s-market) ja sieltä sit linkkurilla kotiin jne.. Ja sit pizzalle jne..

Mulla on ihan perjantai fiilis.. ._.' Ko olin koulus jne. Eikä jaksais tehä mitään ko väsyttää ^^