Ihan ekaksi; HYVÄÄ VAPPUA!! <3 Ja sit asiaan :D Puhunko minä muka joskus asiaakin?!  Mutta siis, Riippis on täällä ^^ Ja meillä on hauskaa hauskaa hauskaa!! *Psyko-naurua!!*

Oli karu ko se tuli meille, mä juoksen halaamaan, ja halataan niin kiihkeesti et tauluki melkein tippu seinältä xD

Nooh, mutta kuitenki, meillä oli neljä ekaa tuntia ihan normaaleja koulussa ja meillä oli sit kaks viimestä tuntia vappu-juhlaa :D Mä olin laittanu vaatteet silleen, et mulla oli vaan mustaa ja valkoista ruutua ja raitaa :D Siis niinko Musta-valko raitaiset housut, ruutu-huppari, sen alla raitapaita, sit semmonen sekavan värinen huivi ja se lippis jonka ostin lauantaina ja ko siinäki oli sopivasti raitoja. :D

Enkun tunnilla oli kivaa ^^ Oli rento meininki :D Kaikki vaan jutteli ja leikki ilmapalloilla ^^ Oli kivaa!

Äikällä oltiin sit taas Kk:ssa. Ja en saanu vieläkää sitä kirjotelmaa valmiiksi.. ._.' Se on melkein valmis!

Uskonnolla oli normaalia... Eli melko tylsää... Paitsi et piirsin yhestä tyypistä kuvan, mutta se ei loppujen lopuksi ollu ees kovin paljo sen näkönen...
Oikeesti ei yhtään! :D

Sitte hmm... Päästiin jtn. puoli tuntia aikasemmin koulusta ja mä menin Riitun kans kirjastoon. Sieltä lainasin muutaman cd:n Ja hmm... Sieltä käveltiin sitte kauppaan ja ostin mulle ja riippikselle karkkia.

Nyt sit yritetään ladata mulle kunnon meseä jne jne jne...

Teen EHKÄ vielä myöhäistiedotteen! :D