Minä olla hyvin pahoillaan, kun minä ei olla käydä kirjoittamassa tänne, mutta kun koneella oleskeluani on alettu rajoittamaan niin vähän kaikki on mennyt persiellee.. ;_;

Nooh, mulla oli viime viikolla tukarikoulutus ja siel oli kivaa ^^ Ja pääsin myös läpi siitä! ;D

Sitten viikonloppuna ei tapahtunut oikein mitään, paitsi että kävin perjantaina rakkaan ystäväni Rapen luona ja otimme (tai rappe otti) kuvia minusta ;D Olin oikein kuvauksellinen xDD Menin keskelle tietä (kunnon asfaltti-tie) makaamaan ja Rappe sitte räpsi kuvia ;D Oli karu, ku oli muka oikein dramaattinen kuva, mutta sitten ko katto tarkemmin, niin näky, että meikä käessä luki siinä LOL!! xD Kunnolla naurettiin...

Sit tänään... Oli kunnolla vitutusta...
1. Tajusin että minulla on aika pettäviä kavereita.
2. Ollu koko päivän semmonen fiilis, et kukaan ei välitä
3. YKS HOMO HIPLAS MUA JA MÄ HUUSIN SILLE ETTÄ MENNÄ VITTUUN! ;_; Minä sain traumoja.. Tarvitsen ympärivuorokautisen henkivartijan!
4. Pää on ollu kipee koko päivän, kuin myös selkä..
5. Eedit ei ollu koulussa....

Njääh... Tuntuu vaan et ei jaksa enää.. siis yhtään mitään... PRKL! Onneks ei oo enää ko 14 päivää koulua + toikkarinhakupäivä... :)