Kyllä, niin se on. Mun kynnet lohkeilee aina ;_; Mutta teillä tuskin kiinnostaa mun kynsien lohkeilut... :D

Nooh... Koulussa oli aika kivaa... Mutta toisaalta tylsää.. Meillä oli taas tanssia ja se oli kivaa (Edelleen) ^^

Paitsi ko yks idiootti, meikän käden puristi ihan tohjoksi... ._.'

Ja sitten hmm...

Oli ihanan lämmin päivä ja mä laitoin hameen, kaikki kaverit sit ihan ihmeissään; "MITEN SULLA ON HAME!" Ko mulla ei oo ennen ollu koulussa hametta ^^

Meillä oli ekalla tunnilla ruottinkoe... Enkä lukenu siihen yhtään ;_; Ja se oli melko vaikee ._.' Saan varmaan jonku 6-7 siitä...

Sit ko tulin koulusta kotiin, mut pakotettiin lähtemään kuuron mummoni luokse ._.' Noh, se oli paistanu lättyjä ja mä söin muutaman, sit mä nukuin loppu ajan ^^

Tapahtu tänään jotain muutaki kivaa, mut mä en muista mitä... ._.' Nooh... Lisäilen jos joskus satun muistamaan :D