Hihii, oli ihan kiva päivä :D Ekalla oli ruotsia ja olin toosi väsynyt... Siellä oli tylsää..

Toisella oli äikkää ja oltiin taas kk:ssa, en tehny siellä mitään ;D

Sit oli matikkaa.. Mä vaan tekstailin puhelimella.. Ja mulla ärsytti ko pojat pölli mun lippiksen ja kiusas mua ;_;

Sit oli kotsaa ja siel oli ihan kivaa ;D Eedit paiskas yhen kaapin mun sormille, siis laitto silleen kiinni ja mulla oli sormet siinä välissä, sit Iikka kokeili ittelle tehä silleen xD Ja sit oli kans karu ko Ari tönäs Iikan melkein mun päälle, mä päästän semmosen tyylikkään AAAARGH!!-äänen ja kaikki repes. Nyt ne sitte muistutti, mua siitä koko loppupäivän.

Viimesellä oli kotsankoe. Se oli melko vaikee...

Sit ko koulu loppu, Pete ja Ari uhkas heittää mut rapakkoon ;_; Ne on tuhmia >:|

Koulun jälkeen tulin sit kotiin ja hillun koneella ;D